czwartek, 18 lipca 2013

Uschnięty krzew


Na poprzednich zdjęciach pokazywałam już moją leśną ścianę. Na jej tle stoi niezbyt ogarnięty krzew, któremu się w ogóle odechciało rosnąć.  Nawet nie miał ochoty na wypuszczenie liści w tym roku. Ale to nie szkodzi, bo dzięki temu zdobyłam darmową rzeźbę do ogrodu - zamierzam przemalować go na jakiś szałowy kolor i będzie ozdobą kącika grillowego. Waham się między białym, szarym i różowym. Różowy najlepiej by pasował do rosnących pod nim tawułek, ale nie wiem czy nie rzucałby się za bardzo w oczy. Gdyby inne rośliny zobaczyły, że teraz to on jest gwiazdą, mogłyby chcieć pójść w jego ślady :/


1 komentarz:

  1. Tworzenie przytulnej przestrzeni na tarasie wymaga zmysłu estetycznego i dobrego gustu. Ostatnio natknąłem się na artykuł, który rzuca światło na wykorzystanie włoskich mebli ogrodowych w tym celu. Link do artykułu to: https://www.tvsudecka.pl/publikacje/26693,sposoby-na-przytulny-taras-z-wloskimi-meblami-ogrodowymi. Włoski design jest znany z elegancji i funkcjonalności, co idealnie wpisuje się w potrzeby nowoczesnego tarasu. Przeczytanie tego materiału dało mi wiele inspiracji do stworzenia własnej, stylowej przestrzeni na świeżym powietrzu.

    OdpowiedzUsuń